Thursday, November 17, 2011

Gambar cawad saya cantik - Torres


Kelapangan baru-baru ini kami isi dengan beberapa temubual hebat bersama pemain-pemain bola sepak, tennis, sepak takraw dan macam-macam lagi. Antara pemain bola tersohor yang sempat kami temubual adalah Azman Adnan, K.Sanbagamaran, Martina Hingis dan Zainal Abidin Hassan. Bekas pemain kebangsaan yang sangat iaitu saudara Zainal sangat dihormati tak kira siapa, kehormatannya semakin menjadi-jadi apabila dijemput menjadi pengulas tetap salah satu rancangan lawak paling ngetop di Malaysia.

Walaupun tidak lagi bermain bola, tapi saudara Zainal sekarang nampak begitu yakin menjadi pengkritik lawak dan sekaligus menukar kareer beliau sekarang kepada pengkritik lawak. "Ya, aku tak suka Torres sebab dia tak lawak, aku suka seorang manusia yang lawak" kata saudara Zainal sinis semasa ditemubual selepas salah satu rakaman rancangan realiti lawak tersebut. "Torres pakai sari pun still tak lawak, aku nak tengok die pakai cawat pulak.. mungkin tu pun tak mampu buat saya gelak.. dia hina dan tak lawak.., Dora the explorer lagi lawak dari torres"

Sementara itu kami mendapatkan penjelasan secara lebih jelas dan terang dari saudara Torres yang hampir pengsan ketika kami mengatakan tentang perkara tersebut "B*bi ape pulak die.. aku tak lawak pun die peduli ape.. aku suka kain sari tu, aku pakai la.. cawat pun aku pernah try.. ko nak tengok? nah.. cantik kan?".. "Kau cakap dengan dia.. aku dah try dah pun pakai cawat.. lagi cantik.. jangan nak jeles sangat..haa.. kan.. geram aku ni.. rasa nak piat-piat je telinga dia..ingat die cantikk".. Torres membalas dengan penuh emosi, kami biarkan beliau reda selama beberapa minit kemudia kami tanya soalan lain "Abg Torres, gaya awak tadi macam mak nyah.. kenapa boleh jadi macam tu?".. torres menjawab "B*BI".
Sebelum kami beredar dari tempat tersebut kelihatan seekor b*bi telah datang menggeleser di kaki torres.. dan dalam masa yang sama Dora telah muncul dan bertanya pada torres "Boleh bantu saya.. yang mana satu adalah seekor b*bi.. awak atau yang satu lg ni??".. torres menjawab "Dora b*bi.. ko pegi explore tempat lain la.."

No comments:

Post a Comment