Sunday, May 13, 2012

JANGAN AMBIL KAIN PELIKAT KAMI

Merahsebenar ingin mengucapkan tahniah kepada penyokong-penyokong Liverpool di Malaysia khususnya yang sudi mencuri masuk masuk ke blog Merahsebenar, kerana anda kita telah berjaya mengekalkan prestasi jatidiri kita sebagai penyokong pasukan Liverpool yang tetap bersama tak kira semasa jatuh bangunnya pasukan kegemaran kita. Merahsebenar juga ingin mengucapkan tahniah kepada Liverpool F.C dengan terkeluarnya design jersey baru kita untuk season depan. Design jersey tersebut memang mantap dan menyengat seperti Nani disengat tebuan. Pastinya musim depan, pasukan Liverpool akan lebih bersemangat dengan terpakainya jersey tersebut.

Bukan saja Liverpool F.C, malahan Arsenal dan Man Utd juga turut memperhebohkan rekaan baru jersey mereka, tapi sayang seribu kali sayang buat Man Utd pabila baju mereka tersalah cetak oleh pasukan pencetak baju Nike baru2 ini dan menyebabkan jersey baru pasukan tersebut nampak seakan-akan lantai salah sebuah Restoran Mamak di Ulu Kinta. Jersey tersebut juga bila dilihat kali kedua nampak seakan-akan papan dam aji di salah sebuah warung di Ulu Kinta juga. Jersey mereka kali ini nampak seribu kali lebih unik dari biasa kerana bila dilihat kali ketiga, ianya nampak seakan-akan kain pelikat jenama gajah duduk yang menjadi pilihan ramai sekarang.

Tidak kiralah jika anda peminat bola sepak atau peminat permainan gasing peringkat kampung, jika anda memerlukan jersey untuk pasukan anda, janganlah membeli jersey bercorak kotak kerana diragui penggunaanya.. ditakuti jersey tersebut akan direbuti oleh pakcik2 penggemar permainan dam aji dan ditakuti jersey tersebut dipakai ke masjid kerana disangka kain pelikat.

JANGAN AMBIL KAIN PELIKAT KAMI..

manchester united bola sepak gajah duduk

5 comments:

  1. hahaha..bez la tgk gmbar ni. nice editing sir.

    ReplyDelete
  2. gila nih! mcm mana suarez nak lorong bola celah kangkang negro yg tak mengaku negro tu.....niceeeee.....

    ReplyDelete
  3. apabila 5 ekor setan disunatkan...hahaha

    ReplyDelete
  4. Kepada peminat-peminat LIVERPOOL, ARSENAL, MANCHESTER UNITED, CHELSEA ... Rasanya tak rugi kalau anda spend sedikit wang untuk memiliki cadar2 ini :)
    http://www.kedaicadarku.blogspot.com/2012/10/cadar-queen-fitted-comforter-kartun.html

    ReplyDelete
  5. tak leh blah....mwahahahaha,gua dari zaman student sampai anak dah dua mmg benci MUnyet

    ReplyDelete