Saturday, February 5, 2011

Cakap Torres umpama sampah..


Beberapa minggu lepas, bukan main manis ayat dikeluarkan torres dari mulut beliau, "Saya sayang Liverpool, saya sayang penyokong Liverpool". Hari ni tiba-tiba torres menambahkan kepanasan penyokong Liverpool, bolehkan terkeluar dari mulut dia yang dia tak pernah sekalipun mencium badge Liverpool. Walaupun ayat-ayat terkemudian yang dikeluarkan torres berbaur manis, namun penyokong Liverpool pastinya kurang senang dengan apa yang diperkatakan torres. Torres, mulut kau macam sampah.. kejap sayang.. kejap tak sayang..

"I never kissed the Liverpool badge"


Torres mengatakan yang dia tak akan meraikan apa-apa jika dapat menjaringkan gol pada perlawanan menentang kelab yang tidak disayanginya, Liverpool. Sekilas memikirkan yang torres cuma mesin yang dibayar untuk menjaringkan gol.Beliau tak akan setia dengan mana2 kelab, beliau cuma hanya akan menjaringkan gol untuk kelab yang diwakili.

"Some people like to kiss the badge. They can do it. I only want to score goals and do my job and achieve all the targets the team has. When I was born in Madrid I was not a Liverpool fan or a Chelsea fan. I was only an Atletico Madrid fan. I still am. Maybe it's the only badge I will kiss if I have to kiss one."


Torres sememangnya seorang penyerang terbaik yang pernah mewakili Liverpool tetapi apa yang dilakukan torres pada penyokong Liverpool sangat mengecewakan. Torres sibuk memperkatakan yang Chelsea sebuah kelab 'top-level', mana yang top-nye? Cube jelaskan ape yang top? Takdenye top pun chelsea tu.. dah la nama kelab pun macam anjing laut..

5 comments:

  1. kehkehkeh .. kelab anjing laut ..

    ReplyDelete
  2. chelsea macam nama anjing laut kan? binatang peliharaan.. haha

    ReplyDelete
  3. Welcome torres...hihihihi

    ReplyDelete
  4. "I never kissed the Liverpool badge" hihihihih. gaji kecik baik blah..

    ReplyDelete
  5. Yup.. chelsea bayar 50 juta pound untuk kalah dengan Liverpool.. :)

    ReplyDelete