Sunday, February 6, 2011

Torres komen tentang perlawanan dengan Liverpool



Telah pun diketahui yang torres bukanlah seorang penyerang setia, bolehlah digelarkan mesin penjaring gol berupa gadis ayu.. Yup, dulu memanglah torres dipuja-puja penyokong liverpool tapi semenjak dah masuk chelshit ni tak mampu la nak dipuja lagi tambah-tambah gadis ayu ni cakap yang dia tak pernah sayangkan Liverpool.. so takde masa la kitorang nak sayang-sayang.. manja-manja kat ko..

Petang tadi dalam sidang akhbar, torres telah menjawab beberapa soalan dari reporter2.. termasuk reporter animal planet.

Bagaimana dengan persediaan perlawanan harini menentang kelab lama awak, Liverpool?

Saya tak tau la nak cakap ape, saya rasa macam kaki saya akan bergerak sendiri je harini, kalau gol gol-lah.. kalau tak.. saya buat bodo je la.. Saya datang chelsea ni pun memang untuk jaringkan gol, diorang dah bayar saya mahal-mahal.. semalam saya dah gune skit duit untuk buat rambut baru.

Apa perasaan semenjak join Chelsea?

Rasa biasa2 je.. cuaca pun sama je.. kat sini stadium die cun.. tapi warna biru ni macam tak ngam la.. macam warna seluar dalam saya pun ade.. rasa menyesal pun ade skarng ni tapi diorang dah bayar lebih kan.. saya sebat je la.. malam ni saya ingat nak makan lobster.

Rasa-rasa malam ni boleh score tak?

Saya tak tau la.. saya memang mesin penjaring gol tapi kadang2 saya rasa malas la nak kejar bola.. malam ni saya bagi drogba je la kejar bola.. saya tunggu kat tiang gol.. dapat bola saya score je terus.. tapi saya janji, malam ni kalau saya score saya tak celebrate la, kang tak pasal-pasal fans liverpool baling kasut pulak..

So, ada kata-kata terakhir untuk penyokong chelsea dan liverpool?

Saya nak ckp kat sini, saya suka warna biru sebab dulu saya suke pandang langit biru, tak lebih dari tu... sebenarnya saya nak join man city sebab baju die memang ade warna biru langit tapi man city taknak beli saya.. so saya join chelsea je la.. tak kisah la asalkan biru.. kalau korang nak tau, arini pun saya pakai spender biru.. jgn bgtau orang lain k.. kalau malam ni saya score sy selak skit seluar sy utk tunjuk kat korang.

Abg torres, sy reporter dari animal planet, nak tanya.. apa beza abg dengan haiwan liar di hutan amazon?

Saya bukan binatang atau haiwan, saya mesin penjaring gol.. saya takkan sayang mana-mana kelab kecuali athletico madrid.. saya mesin faham? mesin.. ala yang macam mesin kelapa tu..

No comments:

Post a Comment