Monday, February 7, 2011

Chelsea terperangkap, malu saya - Torres


Perlawanan menentang chelsea semalam memang sau perlawanan penting untuk chelsea dan liverpool, bagi torres. perlawanan semalam ibarat macam anak angkat nak kenal keluarga baru.Kenny Dalglish antara yang begitu gembira dengan keputusan semalam, mana tidaknya.. sepanjang pengendalian bawah beliau.. Liverpool memang berprestasi baik.. Ramai yang tau, perlawanan semalam berkesudahan, Liverpool menang 1-0.

Setelah perlawanan semalam, reporter sekali lagi menyerbu pemain dan manager untuk mintak komen. Antara yang diserbu ialah Kenny Dalglish dan Torres.

Temubual bersama Kenny Dalglish.

Encik Dalglish, perlawanan harini ibarat sesi balas dendam terhadap torres, adakah sifat tu yang membuatkan liverpool menang?

Erm.. saya tak rasa macam tu, saya tak tanamkan sifat balas dendam dalam team saya. Saya suka tanamkan sifat-sifat amanah, tolak ansur, tolong menolong sesama jiran dan sifat2 postif lain. Torres saya tak heran sangat pun, dia main pun ntah ape2 je arini.. lembik macam pondan je saya tengok.

So.. Encik Dalglish, saya tengok formasi malam ni memang lain macam.. pemain pertahanan bukan main ramai. Kenapa cuba formasi macam ni?

Saya nak seimbangkan permainan, diorang main striker 3 orang.. saya letak la pemain pertahanan ramai-ramai.. takkan sy nak letak dua orang je.. tapi sebenarnya saya nak suruh pemain pertahanan saya patahkan kaki torres, awk jgn bgtau sape2 tau.. ni rahsia..

Ok Encik Dalglish, soalan terakhir, adakah Encik Dalglish gembira dengan keputusan harini?

Ish.. ape la ko tanye macam ni.. mestilah saya gembira.. masa meireles score tu, saya siap lari depan bangku simpanan pemain chelsea.. saja nak bikin panas skit.. semalam saya tak masukkan suarez pun sebab nak bg si torres tu panas.. saje nak tunjukkan liverpool still bleh menang even takde penyerang hebat.. lagi satu sy nak bgtau torres, chelsea tu kene tukar nama jadi chelshit tu..

Temubual bersama torres.


Torres, perlawanan harini awk nampak sukar nak bergerak.. kenapa?

Eh yerke, saya gerak je semalam.. saya lari-lari tengah padang.. lari-lari anak sy kat situ.. saya kejar bola tapi tak terkejar.. sy nak score tapi siot betol carragher block plak.. tapi apa-apapun sy suka la jersey baru saya ni.. warna biru ngkoo..

Tindakan agger menyiku muka awak semalam, awk rasa dia balas dendam dengan awk?

Ko ni kaki dvd kan? mane ade dendam-dendam.. semalam saya berlakon je..ko ingat ni cerita dendam kesumat ke ape.. semalam aku nak kejar bola lepas tu aku bisik-bisik kat agger suruh buat-buat siku aku.. saje bagi drama.. tapi apa2 pun.. cantik tak baju biru aku yg baru ni?

Saya tengok muka awk masa meireles score tu, kenapa muka macam terkejut sangat?

Eh.. mana ade la.. ko ni kan.. aku takde pun buat muka macam tu.. aku buat muka menyampah je samalam.. tapi takpe.. aku kalah pun ok.. asalkan gaji jalan.. lepas ni aku nak pi shopping dengan org rumah aku.. nak beli kasut tumit dia..

Abang torres.. abang torres.. saya reporter dari animal planet yang sebelum ni ade interview abg. Saya nak tanya.. siapa lagi laju, abang atau anak keldai?

Erm.. kejap ek.. abg tak pernah lumba dengan keldai tapi abg rasa kalau abg pakai baju biru ni mungkin abg lagi laju kot.. cantik tak baju baru abg?

6 comments:

  1. torek = anak keldai ... hahahaha!
    yg bestnya setiap kali dpt bola kena booo ..
    stadium lawan tuh .. selamba aja fans liverpool ..

    ReplyDelete
  2. aah.. penyokong liverpool.. tetap nombor satu...

    ReplyDelete
  3. jalan jalan singgah...lawat lah juga blog saya..Liverpool fans..http://tengkusidek.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ok.. tq tengku.. ada masa datang lagi..

    ReplyDelete
  5. Blog lawak...best lverpool .tapi still standert kampong...pasti nie.Harap seri n kalah jerr

    ReplyDelete
  6. Kami adalah high standard dan chelshit adalah low class.. :)

    ReplyDelete