Friday, February 11, 2011

Torres dimalukan budak perempuan..


Baru-baru ni.. salah seorang director dari kelab Barcelona Raul Sanllehi mengkritik cara Chelsea yang meleburkan £50million untuk Torres yang semestinya mencetuskan kemarahan ibarat singa betina kepada penyokong dan pemilik Chelsea. "Ya, harganya terlebih tinggi.." kata Sanllehi.. "Saya tahu Barcelona takkan bayar setinggi ni, jangan kan kata nak bayar.. pandang pun taknak" tambah beliau lagi dengan muka separa serius.. "Terkejut mak tengok harga tinggi-tinggi macam tu.. tinggi sangat sampaikan tak sanggup mak nak terima berita-berita macam ni, baik aku beli mesi rumput je dari beli si torres tu..".

Raul Sanllehi berkata yang beliau lebih sanggup membeli unta dan keropok lekor dan melabur dalam ASB dengan duit setinggi tu. "Alangkah bodohnya Chelsea membeli Torres dengan harga setinggi tu dan kemudian kalah pulak dengan Liverpool". Diulas berkenaan perlawanan Chelsea menentang Liverpool, Raul Sanllehi berkata "Saya tengok Torres main sama macam mulut dia.. sampah.. mulut torres sama dengan torres sama dengan sampah".."Cakap nak macam star tapi main dah macam Honeystar cereal meal".

Sementara itu, Torres yang sekarang mewakili Chelsea telah ditanya oleh wartawan berkenaan kritikan
Raul Sanllehi tu. "Saya tak kenal la mamat Raul Sanllehi, nama pun susah nak sebut.. saya nak sebut nama Ancelotty pun tak reti lagi ni.. tapi apa-apapun, mamat Sanlehhy ni boleh pergi mampus la.. overpriced ape pulak.. saya main aritu ok ape.. ade gelecek.. ade passing..".

Sesi temubual bersama Torres pada hari tersebut turut mencetuskan kejutan apabila tiba-tiba seorang budak perempuan tiba-tiba datang ke arah Torres sambil melompat dan bertanya "Abang, tolong tunjukkan di mana donut castle.." .Torres dengan egonya menunjukkan ke arah barat daya dimana beliau sedang berdiri dan pemain-pemain Chelsea yang lain terus menjawab "Di sana Dora.. di sana Dora..". Budak perempuan yang dipercayai bernama Dora itu terus meninggalkan tempat kejadian dan sehingga sekarang masih tidak tahu bagaimana dia boleh berada di situ. Jurukamera kami berjaya merakam saat tersebut.

2 comments:

  1. menarik la entry bro..sesi temubual yg lucu..selalulah update ye bro..syiok baca..

    ReplyDelete
  2. tq bro... sy cuba update sekerap yg boleh..

    ReplyDelete