Thursday, February 10, 2011

Saya respect Liverpool sangat-sangat - Agger


Daniel Agger adalah seorang pemain pertahanan Liverpool kelahiran Denmark. Beliau yang meningkat popularitinya akhir-akhir ni akibat sikuannya terhadap batang hidung torres telah di dinterview oleh seorang reporter dan interview ini memang interview yang benar-benar berlaku dan memang takdepun reporter dari animal planet menyibuk dalam interview ni. Agger yang nampak semacam tidak senang dengan pemergian torres telah mendedahkan perkara berikut di dalam interview beliau.

Ura-ura mengatakan yang Encik Dan akan berhijrah ke kelab lain. Apa komen Encik sendiri?

Saya takkan pergi ke Manchester United atau Everton. Ianya tentang betapa kita respect kepada kelab yang kita dah main. Saya begitu bangga dapat menyarung jersi Liverpool dan saya takkan berhijrah ke kelab England lain.

Berkenaan Torres, adakah Encik rasa ianya sesuatu yang mengkhianati?

Memang susah nak terima bermain dengan salah satu musuh Liverpool, bagi saya ianya tentang respect kita kepada kelab yang kita pernah main.

Adakah tindakan awak menyiku Torres aritu tanda awak marah pada beliau.

Tidak, saya tak sengaja.. saya ingat idung die bawah lagi.. rupe-rupenye telah tepat kena idung dia.. ha.. padan la muka..

Encik Dan, saya wartawan dari National Geographic, saya nak tanya.. interview harini nampak macam serius.. adakah ianya betul-betul serius atau sebaliknya?

Awak pernah tengok kartun wonderpets? saya dan kartun tu mengamalkan kendiri yang sama.. Ya, ianya serius.. uhuk uhuk..

7 comments:

  1. design header ni smart n simple la. keep up the simplicity!

    ReplyDelete
  2. tq bro.. do follow this blog k.. thanks again..

    ReplyDelete
  3. bro..terbaek la..mnarik la blog ni..jgn lupa follow sya k.. http://rajamerseyside.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. tq bro.. ok.. sy follow.. tq singgah..

    ReplyDelete
  5. Menarik apanya @#$%#@@#$%#@#%Blog cam nie ko kata menarik.Tulis la yg benar.Ayat yg guna banyak yg menipu.Aku pon minat liverpool.Sayang oooiiii...

    ReplyDelete
  6. ops. kalau nak berita sebenar silalah baca berita harian... takpun tgk buletin utama.. Blog ni just for peminat Liverpool yang ada sense of humor.. Terdapat persamaan di antara anda dan singa betina, takde sense of humor.. :)

    ReplyDelete